Miejsce pracy: ul. Marii Dąbrowskiej 15, 39-400 Tarnobrzeg
Główne zadania na stanowisku:
- Rozpoznanie potrzeb Grup Inicjatywnych(GI), Podmiotów Ekonomii Społecznej(PES), Przedsiębiorstw Społecznych(PS) i ich oczekiwań wobec wsparcia w ramach projektu
- Przeprowadzenie analizy zdiagnozowanych potrzeb i opracowanie indywidualnego procesu wsparcia,
- Wsparcie doradcze w sporządzaniu Biznesplanu,
- Kierowanie wg potrzeb do pozostałych doradców w ramach projektu,
- Prowadzenie doradztwa w zakresie tworzenia i funkcjonowania PS,
- Przygotowanie PES do uzyskania statusu PS,
- Wspieranie w budowaniu lokalnych partnerstw i porozumień na rzecz rozwoju PES/PS
Wymagania obligatoryjne:
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027
w obszarze działań związanych ze wsparciem ekonomii społecznej, - Znajomość Ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej,
- Wiedza z zakresu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
- Znajomość programu Microsoft Excel.
- Minimum 1 rok udokumentowanego doświadczenia w realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE.
- Minimum dwuletnie doświadczenie w zakresie świadczenia usług w zakresie tworzenia PES/PS oraz wspierania prowadzonej działalności, a także finansowania powstawania w nich miejsc pracy,
Wymagania dodatkowe:
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania zadań i pracy nad powierzonymi zadaniami.
- Zdolność do analitycznego myślenia.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Przestrzeganie standardów i przepisów prawa związanych z ochroną danych osobowych.
Oferujemy:
- Umowa o pracę.
- Umowa na okres realizacji projektu: do 31 grudnia 2029 r.
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty kandydatów składane są w siedzibie TARR S.A. przy ulicy ul. Marii Dąbrowskiej 15, 39-400 Tarnobrzeg, w zamkniętej kopercie z dopiskiem nazwy stanowiska, na które odbywa się rekrutacja lub w formie elektronicznej na adres:sekretariat@tarr.pl.
- Dokumenty kandydatów należy składać w terminie do 12 listopada 2024 roku.
- Po upływie ww. terminu zostanie dokonana weryfikacja nadesłanych dokumentów, wyłonieni kandydaci przechodzą do merytorycznego etapu rekrutacji, który odbywać się będzie w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
- Po dokonaniu oceny merytorycznej Pracodawca wyłania kandydata do zatrudnienia na wolnym stanowisku pracy.
UWAGA: Dokumenty kandydatów niezakwalifikowanych do merytorycznego etapu procesu rekrutacji mogą zostać odebrane w siedzibie TARR S.A. w ciągu 30 dni od daty upływu terminu rekrutacji. Po upływie ww. terminu nieodebrane dokumenty aplikacyjne zostaną trwale zniszczone/usunięte.