w ramach projektu „Tarnobrzeski Ośrodek Wspierania Ekonomii Społecznej”
Europejski Fundusz Społeczny Plus Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
Priorytet VII „Kapitał ludzki gotowy do zmian”
Działanie 7.16 Ekonomia społeczna
Tarnobrzeski Ośrodek Wspierania Ekonomii Społecznej prowadzony przez Tarnobrzeską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. wraz ze Stowarzyszeniem na Rzecz Rozwoju Powiatu Kolbuszowskiego „NIL” informuje, że z dniem 23 czerwca 2025 roku przez zamieszczenie niniejszego ogłoszenia, stosownie do postanowień §4 ust. 2 pkt. b Regulaminu wsparcia reintegracyjnego rozpoczyna nabór wniosków o przyznanie wsparcia reintegracyjnego.
Nabór prowadzony będzie w trybie ciągłym od dnia 23.06.2025r. od godziny 7:30 aż do wyczerpania alokacji na ten cel, nie dłużej niż do zakończenia realizacji projektu.
Wniosek wraz z załącznikami można złożyć:
- drogą elektroniczną na adres e-mail: towes@tarr.pl. Wymagane jest by dokumenty zostały podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym przez osoby upoważnione (dokumenty zeskanowane do 1 pliku).
Tytuł e-maila: Nabór wniosków o przyznanie wsparcia reintegracyjnego.
Treść e-maila: ….. (nazwa PS) w załączeniu przesyła dokumenty w ramach naboru wniosków o przyznanie wsparcia reintegracyjnego w ramach projektu Tarnobrzeski Ośrodek Wspierania Ekonomii Społecznej.
- w formie papierowej w Biurze projektu w Tarnobrzegu, przy ul. M. Dąbrowskiej 15 pok. 211 lub Inkubatorach Help Desk: w Ropczycach, przy ul. Sienkiewicza 1, w Tarnobrzegu przy ul. M. Dąbrowskiej 15 pok. 13.
Wnioski składane osobiście należy złożyć w dwóch egzemplarzach. Komplet dokumentów powinien zostać złożony w jednej wspólnej kopercie oznaczoną nazwą PS, dokładnym adresem oraz tytułem: Nabór wniosków o przyznanie wsparcia reintegracyjnego w ramach projektu Tarnobrzeski Ośrodek Wspierania Ekonomii Społecznej.
Komplet dokumentów powinien być trwale spięty w skoroszycie z perforacją (otworami umożliwiającymi wpięcie skoroszytu do segregatora).
- pocztą tradycyjną/przesyłką kurierską na adres: Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Biuro projektu „Tarnobrzeski Ośrodek Wspierania Ekonomii Społecznej”, ul. M. Dąbrowskiej 15, 39-400 Tarnobrzeg.
Wnioski należy wysłać w dwóch egzemplarzach. Komplet dokumentów powinien zostać złożony w jednej wspólnej kopercie oznaczoną nazwą PS, dokładnym adresem oraz tytułem: Nabór wniosków o przyznanie wsparcia reintegracyjnego w ramach projektu Tarnobrzeski Ośrodek Wspierania Ekonomii Społecznej.
Komplet dokumentów powinien być trwale spięty w skoroszycie z perforacją (otworami umożliwiającymi wpięcie skoroszytu do segregatora).
PS zobowiązane są do złożenia następujących dokumentów:
- Wniosek o przyznanie wsparcia reintegracyjnego (Wniosek o udzielenie pomocy de minimis) (Załącznik 1),
- Indywidualny Plan Reintegracyjny pracownika/-ów, którego/-ych dotyczy wniosek – do wglądu Specjalisty ds. reintegracji społeczno – zawodowej Realizatora projektu,
- Umowa o pracę pracownika/-ów, którego/-ych dotyczy wniosek – kopia,
- Dokumenty potwierdzające spełnianie kryteriów kwalifikacyjnych przez pracownika/-ów PS, wskazanych w § 2 ust. 3 Regulaminu wsparcia reintegracyjnego – kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem,
- Zaświadczenie o niezaleganiu w uiszczaniu składek społecznych, zdrowotnych i podatku (ZUS/US) – oryginał/kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem (Wydane maksymalnie 30 dni roboczych przed złożeniem wniosku o przyznanie wsparcia reintegracyjnego),
- Oświadczenie o otrzymaniu / nieotrzymaniu pomocy de minimis (Załącznik nr 4) – jeśli dotyczy,
- Formularz informacji przedstawionych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (Załącznik nr 5)– jeśli dotyczy.
Wnioskodawca otrzyma potwierdzenie złożenia z określeniem daty wpływu oraz numerem wniosku. Potwierdzenie zostanie wysłane na adres e-mailowy Wnioskodawcy wskazany we wniosku.
Wnioski złożone przed terminem rozpoczęcia naboru lub po terminie zakończenia naboru nie będą podlegać rozpatrzeniu.
W przypadku wniosków złożonych za pośrednictwem poczty lub kuriera, liczy się data wpływu wniosku do Biura Projektu. PS zobowiązane jest do zachowania dowodu nadania dokumentów/przesyłki. Data stempla pocztowego nie może być wcześniejsza od daty rozpoczęcia naboru wniosków.
Informację o rekomendowaniu bądź nierekomendowaniu do wsparcia, Wnioskodawca otrzymuje drogą e-mailową w terminie do 30 dni od złożenia kompletnego wniosku.
Informacja o naborze znajdują się na stronie internetowej projektu, tj. www.tarrtowes.pl oraz na stronie TARR S.A. www.tarr.pl a także NIL www.nil.kolbuszowa.pl oraz wywieszona jest w Biurach Projektu i Inkubatorach Help Desk.
Pełna dokumentacja projektowa jest dostępna na stronie internetowej projektu: www.tarrtowes.pl w zakładce: DO POBRANIA – Regulamin wsparcia reintegracyjnego.
Pytania dotyczące naboru wniosków można kierować drogą elektroniczną pod adresem: info@e-nil.pl lub pod numerem telefonu: 696 324 464.