OGŁOSZENIE NABORU NR 2/WF/GI/PES/TOWES WNIOSKÓW O PRZYZNANIE WSPARCIA FINANSOWEGO DLA GRUP INICJATYWNYCH ZAMIERZAJĄCYCH UTWORZYĆ NOWE PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNEoraz dlaPODMIOTÓW EKONOMII SPOŁECZNEJ (PES) chcących przekształcić się w PS w ramach projektu pt. „Tarnobrzeski Ośrodek Wspierania Ekonomii Społecznej” Europejski Fundusz Społeczny Plus Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 Priorytet VII „Kapitał ludzki gotowy do zmian” Działanie 7.16 Ekonomia społeczna

TARNOBRZESKI OŚRODEK WSPIERANIA EKONOMII SPOŁECZNEJprowadzony jest przez Tarnobrzeską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. wraz ze Stowarzyszeniem na Rzecz Rozwoju Powiatu Kolbuszowskiego „NIL” zaprasza Grupy Inicjatywne oraz Podmioty Ekonomii Społecznej będące Uczestnikami projektu pn. „Tarnobrzeski Ośrodek Wspierania Ekonomii Społecznej” -do składania „Wniosków o przyznanie wsparcia finansowego”.

Termin składania wniosków: od 28.07.2025r. od godz. 7.30 do dnia 08.08.2025 r. dogodziny 15:30.

Sposób składania wniosków:

1. Drogą elektroniczną na adres e-mail towes@tarr.pl

  • Dokumenty muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym przez osoby upoważnione (dokumenty zeskanowane do 1 pliku),
  • Tytuł e-maila:Nabór nr 2/WF/GI/PES/TOWES wniosków o przyznanie wsparcia finansowego dla GI i PES
  • Treść e-maila: ……(nazwa Wnioskodawcy) w załączeniu przesyła w Wniosek o przyznanie wsparcia finansowego wraz z załącznikami w wersji elektronicznej w ramach naboru nr 2/WF/GI/PES/TOWES wniosków oprzyznanie wsparcia finansowego, w ramach projektu„Tarnobrzeski Ośrodek Wspierania Ekonomii Społecznej”

2. W formie papierowej w Biurze projektu w Tarnobrzegu, przy ul. M. Dąbrowskiej 15 pok. 211

lub w Inkubatorach Help Desk: w Tarnobrzegu, przy ul. M. Dąbrowskiej 15 pok. 13 lub  w Dębicy przy ul. Sportowej 26.

Wnioski składane osobiście należy złożyć:

a) w dwóch egzemplarzach w formie papierowej (tj. dwa egzemplarze w formie  papierowej (dwa oryginały lub oryginał i kopia) oraz w wersji elektronicznej (2szt.) na płycie CD/DVD lub pendrive (wersja elektroniczna zgodna z papierową, tj. Wniosek wraz z wszystkimi załącznikami). Dokumenty w wersji elektronicznej nagrane na CD/DVD lub pendrive, tj. Wniosek i Biznes Plan należy  złożyć w wersji edytowalnej, np. w programie WORD (nie skanowane), a pozostałe załączniki w formie scanu),

b) komplet dokumentów powinien być trwale spięty w skoroszycie z perforacją (otworami umożliwiającymi wpięcie skoroszytu do segregatora),

c) w jednej wspólnej kopercie oznaczonej nazwą, dokładnym adresem oraz tytułem:

Nabór nr 2/WF/GI/PES/TOWES wniosków o przyznanie wsparcia finansowego dla GI i PES

lub

3. Pocztą tradycyjną/przesyłką kurierską na adres:

Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

Biuro projektu „Tarnobrzeski Ośrodek Wspierania Ekonomii Społecznej”

M. Dąbrowskiej 15,39-400 Tarnobrzeg,

Wnioski wysyłane pocztą tradycyjną / przesyłką kurierską należy złożyć:

a) w dwóch egzemplarzach w formie papierowej (tj. dwa egzemplarze w formie papierowej (dwa oryginały lub oryginał i kopia) oraz w wersji elektronicznej (2 szt.) na płycie CD/DVD lub pendrive (wersja elektroniczna zgodna z papierową, tj. Wniosek wraz z wszystkimi załącznikami). Dokumenty w wersji elektronicznej nagrane na CD/DVD lub pendrive, tj. Wniosek i Biznes Plan należy złożyć w wersji edytowalnej, np. w programie WORD (nie skanowane), a pozostałe załączniki w formie scanu),

b) komplet dokumentów powinien być trwale spięty w skoroszycie z perforacją (otworami umożliwiającymi wpięcie skoroszytu do segregatora),

c) w jednej wspólnej kopercie oznaczonej nazwą, dokładnym adresem oraz tytułem:

Nabór nr 2/WF/GI/PES/TOWES wniosków o przyznanie wsparcia finansowego dla GI i PES

Potwierdzeniem wpływu dokumentów będzie przesłanie do Wnioskodawcy potwierdzenia złożenia Wniosku z określeniem daty oraz jego numeru, w formie e-mailowej.

Wnioski złożone przed terminem rozpoczęcia naboru lub po terminie zakończenianaboru, jak również dokumenty złożone wielokrotnie w ramach jednego naborunie będą podlegać rozpatrzeniu.

W przypadku wniosków złożonych za pośrednictwem poczty lub kuriera, liczy siędata wpływu wniosku do Biura Projektu. Uczestnicy Projektu zobowiązani są do zachowania dowodu nadania dokumentów/przesyłki. Data stemplapocztowego nie może być wcześniejsza od daty rozpoczęcia naboru wniosków.

Termin rozstrzygnięcia konkursu:

Szczegółowe informacje na temat terminów jak i zasad oceny formalnej i merytorycznej

wniosków o przyznanie wsparcia finansowego znajdują się w Regulaminie wsparcia finansowego i na stronie projektu www.tarrtowes.pl

Nabór kierowany jest do Grup Inicjatywnych oraz Podmiotów Ekonomii Społecznej– uczestników projektu, którew ramach niego utworzą Przedsiębiorstwa Społeczne i utworzą w nich nowe miejsca pracy dla osób, o których mowa w § 4 Regulaminu wsparcia finansowego.

Łączna alokacja środków finansowych przeznaczona na nabór to kwota 3 991 248,00 zł.

Wsparcie finansowe na utworzenie miejsca pracy jest przyznawane wyłącznie wformie stawki jednostkowej w kwocie 35 212,00 zł. Maksymalna kwota wsparcia finansowego na utworzenie miejsc pracy na jedno Przedsiębiorstwo Społeczne wynosi352 120,00 zł.

Wsparcie finansowe na utrzymanie miejsca pracy jest przyznawane wyłączniew formie stawki jednostkowej. Stawka jednostkowa na utrzymanie miejsca pracy wPS jest kwalifikowalna tylko łącznie ze stawką na utworzenie miejsca pracy i wynosi:

a) 38 700,00 zł – w przypadku utrzymania miejsca pracy na pełen etat przez 12miesięcy (3 225,00 zł / m-c),

b) 29 026,00 zł – w przypadku utrzymania miejsca pracy na ¾ etatu przez 12miesięcy (2 418,83 zł / m-c),

c) 19 350,00 zł – w przypadku utrzymania miejsca pracy na ½ etatu przez 12miesięcy (1 612,50 zł / m-c).

Dokumenty jakie należy złożyć:

1. Grupy Inicjatywne w celu pozyskania wsparcia finansowego, zobowiązane są do złożenia następujących dokumentów:

a) Wniosek o przyznanie wsparcia finansowego (Wniosek o udzielenie pomocy de minimis) (Załącznik nr 1 do Regulaminu wsparcia finansowego),

b) Dokumenty potwierdzające posiadaną osobowość prawną (dokumenty rejestrowe, statuty, umowa spółki, itp.) – dotyczy osób prawnych,

c) Biznesplan (Załącznik nr 2 do Regulaminu wsparcia finansowego),

d) Oświadczenie o otrzymaniu / nieotrzymaniu pomocy de minimis (Załącznik nr 3 do Regulaminu wsparcia finansowego),

e) Formularz informacji przedstawionych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (Załącznik nr 4 do Regulaminu wsparcia finansowego),

2. Podmioty Ekonomii Społecznej w celu pozyskania wsparcia finansowego, zobowiązane są do złożenia następujących dokumentów:

a) Wniosek o przyznanie wsparcia finansowego (Wniosek o udzielenie pomocy de minimis) (Załącznik nr 1 do Regulaminu wsparcia finansowego),

b) Biznesplan (Załącznik nr 2 do Regulaminu wsparcia finansowego),

c) Oświadczenie o otrzymaniu / nieotrzymaniu pomocy de minimis (Załącznik nr 3 do Regulaminu wsparcia finansowego),

d) Formularz informacji przedstawionych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (Załącznik nr 4 do Regulaminu wsparcia finansowego),

e) Zatwierdzone sprawozdania finansowe za ostatni zamknięty rok obrotowy (kopia),

f) Zaświadczenie o niezaleganiu w uiszczaniu składek społecznych, zdrowotnych i podatku (ZUS i US),

g) Oświadczenie o braku podwójnego finansowania (Załącznik nr 17 do Regulaminu wsparcia finansowego).

 

Informacje o naborzeznajduje się na stronie internetowej projektu tj.  www.tarrtowes.pl oraz na stronie TARR S.A. www.tarr.pl a także NIL www.nil.kolbuszowa.ploraz wywieszona w Biurach Projektu i Inkubatorach Help Desk.

Wniosek o przyznanie wsparcia finansowego wraz z aktualnymi załącznikami jest dostępny na stronie internetowej projektu: www.tarrtowes.pl w zakładce: DO POBRANIA –  DOKUMENTY.

Pytania dotyczące naboru wniosków można kierować drogą elektronicznąpod adres: j.lewicka@tarr.pl lub  pod numerem telefonu: 533 399362

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress